Hallice Hallice Halik

İnsanlıkta bu gönül imtihanlarından ne anladıysa zaten
Her bir mimetik öğretinin parasempatik sinirlere yerleşmesiyle
Zamanlarımız
Çok şükür rahatlayabiliyor…

Ancak kendi kendimize pek de zaman rahatlatabildiğimiz söylenemez
Özellikle sıkkın bir ego hapishanesinin içinde senelerce
Kendini aç susuz sütsüz ve lavabosuz tuvaletsiz bırakmışların
Yaptığı sıkkın kürtaj kültlerinde kurban edilen fetusların
İçindeki nurun sönüşünü izlediğim geçmiş yaşamlarımda

Beynim yarılmış ve çığlıklar atıyordum.
Öyle bir ölümle öldüm
Cesedim geberip gitmeden,

Ebediyetimi Cesedimin içine giydim.

Sakıncalı yerlerinize de uğrayın demeyi zaten pelesenk ettim
Dilimde sakız gibi çiğniyorum ben bir papağanım
Uçmayı öğrendim de bulutlara konuştum,
Yağmurlarla sizin yemeklerinize aktım

Ben Jigglypuff’ın kerametli uyku şarkısını da
Charmender Charmelion Charizard
Sağlam bir dönüşüm hikayesi geçirmiştik
Cehennemin içinden Aşkın Nefesin
Ah sen kurtuluş günlerinden mi geçtin?
Yoksa kurtuluş getirmeye mi geldin…

Bu savaşlar ne zaman biter.

Sunni Alevi Künni Keş Tacir Habis İblis Pislik Beşparaetmez
Yetim Hakkı Kul Hakkı Piç Hakkı Torbacı Hakkı
Otun Hakkı Bokun Hakkı RahmOTun Hakkı
Teslis Striptiz Yapmadı mı da Zamanın Hakkının Patlayan
Anlayışınızda ince ince yol alarak
İncilerinizi parlatmanız mıydı?

Uruk Hailere kaptırdığınız.
Yerde dost sandıklarınızda arayın bir de
Art niyeti şimdi,

oooıo oıooo
ıııoı ıoııı
11101 10111
00010 01000
OOOIO OIOOO
IIIOI OIOOO
OOOIO IOIII

Bindu Visarga
Nada Bindu

İsmi Lalanaydı
Çilelerin en yoğunlaştığı zamanda gelmişti

Sanki Nephyts her bir yanımı sarmaş dolaş kıstırmış
Ve bir de kendini sinsice Isis kılığında yerleştirmiş

Sanki Işidi de kendisi yaratmış gibi gelmiş de
Of of nerelerden nerelere gittik sonra o ilişkinin içinde
Barışmayı da öğrenmiştik. Yaptık bir serserilik de vardır
Bir bedeli demenin de bedelini ödemek

Özgürlüğü kazanmaktı.

Deliliğinden girdaplar açmış binlerce Bakkhanın
Parçalamasını istediğimde de Asitliydim
Muradıma erdim… Thebes benim.

Ve seni almadan gitmiyorum, gidemiyorum.
Karanlığını da aydınlığının potansiyeli
Olarak gördüğümde
Kördüğümleri de kendinden çözebilisin

Çünkü Nephyths “Aşkım!” diyerek geldiğinde
Tipimin dağılmasını da kabul ettim
Sevgiye yer açmak için
Form içinde kalmış anlakların sınırlı akılların
Birazcık terbiye ile zulümden uzaklaşmasına
Sevgiye başlamasına ön ayak olmak için
Kırık dişlerimi bile yaptırmıyorum

Siz hali hazırda yorgun argın bitkin sorumsuzluktaki
Karanlığın renkli ve civcivli ve belki janjanlı ve
Cafcaflı fiyakalı mağazalarda jön bön bon ve son olarak
Da don kafalı genellikli realitelerinizden geçerken

Size dokunmadan nasıl masumiyetiyle sevebilirim?
Dışardaki her şeyi biriktirdim ve içimde belirginleştirdim
Kendime dokunmam da yetiyor sessiz sessiz.
İçsel gözümün bir bakışı
Bir dışarı fırlayışı
Söylemem lazım bunları ki
Karşımda korkmayın
Dişim sivridir
Ancak korkmadan geçebilirsin zaten
Uzaylılıktan kalma beşeriliğini temizleyecek hale gelişlerin
Suistimal edilme konusundaki becerilerinle

Ve zamanın içinde kendine çektiğin ifrit ve iblislerden
Gına geldiğinde dönersin içine de çekersin çözersin
Çilelerini şuurun doğumlarının

Çünkü o kadar abartmışlar ki bazı davaları
Esas davanın kendisi karışmış
Taht kavgaları ve kan davaları
Sıkıntıya sokan sokuyor
İptal olan da oluyor

Anlatabilen de anlatıyor.

Çünkü bu romantiklerden gına mı geldi?
Ah sizi gidi bostan korkulukları sizi.
Nerede hareket ve bereketiniz
Az ötede ise sefaleti manzara edinmiş
Cehaletinizle bir ampulden daha fazla
Aydınlık verebilirseniz

Beni hacamat edebildiğiniz yerlere geldiğinizde
Usul usul konuşurum sizinle

En derin korkularınızı suçluluk ve utançlarınızı
Rahiya bilirim zaten…
Zamanla unutulan
Ve yerine kalıcı bir ıtır geleceğindenHer zaman eminim!

W-LAN

Gayreti gaflet mi bildiniz?
Sırrını ebced mi sandınız?
Karabasanlarınızı mı tepiklersiniz artık
İblislerinizi mi zincirlersiniz
Yoksa cüzzamlıları mı öpersiniz
Kezzabınızı damardan zerk ettiğinizde
Hayat verebiliyorsanız
İfritlerinizi öpücüklerle eritirsiniz

Kendinizi fabrika ayarlarına geri döndürme
Gibi bir lüksünüz olduğunuzu düşünme
Gafletindeyseniz, fişiniz takılı mı?
En azından bir Omnimetre ile kontrol edelim.

Temassızlık, kaçak veya kablo direnci var mı?

Leave a Reply

